سایپا بازهم درخشید...
 
بــاشــگـــاه فـــرهنـــگی ورزشـــی ســـایپــا لارستــــان
Saipa Football Club
شنبه 10 اسفند 1392برچسب:, :: 17:38 ::  نويسنده : روابط عمومی

در ادامه مسابقات لیگ بزرگسالان لارستان در گروه الف ، دو تیم سایپا و امواج براک به مصاف هم رفتند که در نیمه اول این بازی ، شوت سهمگین جوان جویای نام و خوش آتیه تیم ، محمد سقایت به قعر دروازه امواج براک رفت . در ادامه نیمه اول دو تیم موقعیت های زیادی داشتند که یکی پس از دیگری برای هر دو تیم خراب میشد. نیمه اول با همان تک گل به سود سایپا به پایان رسید.

در ابتدای نیمه دوم امواج براک ، با لایه های از موجهای فشار، حملات گسترده ای از زمین و هوا به روی دروازه سایپا تدارک میدید که در یک غافلگیری و یک کار گروهی منظم با ارسال توپ از کنار توسط زننده گل اول ، کاپیتان ، با یه ضربه قیچی برگردون آشتی بین تور و توپ رو مجدد بوجود آورد تا مسعود طالبان بازهم خودی نشون بده. در ادامه این بازی این تیم امواج بود که دست به حملات گسترده ای میزد تا اینکه برای نخستین بار در طول این مسابقات دروازه تیم سایپا اونم از روی نقطه پنالتی توسط ناصر رحیمی باز بشه و در پایان بازی با نتیجه 2 بر 1 به سود سایپا به پایان رسید.

حواشی بازی :

1.سکوت معنادار آقای مجتبی هدایتی مرد همیشه معترض به داوری و بازی بد از روی سکوها...

2.حضور مجدد محمدعلی زینلی که با توجه به برگزاری مراسم عروسی این آقا در شب قبل از بازی که به هر زحمتی خودشو رسونده بود.

3.حضور سجاد مرادی که در حال تحصیل در دانشکده تربیت معلم شیراز هستش توو این بازی و گل نزدن وی توو این دو بازی اخیر ؛ کسی که با هشت گل زده بالاسر محمد افسرده هفت گله از تیم هما صدرنشین جدول گلزناست.

4.حضور پر دردسر و پر زحمت اکبر جلوداری دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه تهران واسه این بازی که خودشو رسونده بود

از زحـــــــــــمات همه بـــــــــــــــچه هـــــــــــــــــــا مچــــــــــــــــــــکریییییییییییییییییییییییییییییییییییم...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


هـــــــــدف مـــا قـــــــهرمــــــانی نــــــیست ... فــــــــقط بـــــــــاید در هــــــــــــر بـــازی پیــــــروز شـــــــویم... و دیــــگر هیـــــــچ...
آخرین مطالب



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 79
بازدید دیروز : 184
بازدید هفته : 79
بازدید ماه : 435
بازدید کل : 18146
تعداد مطالب : 58
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1